Bezoekers en DDWtours
Ontzettend veel bezoekers (50.000) hebben we ontvangen tijdens de Dutch Design Week in ons eigen Pop-Up WerkWarenhuis in de werkplaats van Piet Hein Eek. Een geweldig team van vrijwilligers vertelden bevlogen het verhaal van Social label aan geïnteresseerd publiek. Nieuw waren dit jaar studenten van de HKU Utrecht, studierichting Kunst & Economie, die als vrijwilliger keer op keer het verhaal mee vertelden.
Design professionals, collega ontwerpers, familie leden van de makers, studenten, bestuurders, dagjes mensen, bewonderaars en vele anderen kregen uitleg over de producten en de beweging die we aan het maken zijn. Ik ben wat ik maak.
We gaven rondleidingen aan Ministerie van Buitenlandse zaken, Burgermeesters uit Nederland, Social Top, Pensioenfondsen en Directiebestuurders. Zij luisterden via een koptelefoon naar het verhaal. Fantastisch georganiseerd door het team van Dutch Design Foundation (DDF). Deze editie van Dutch Design Week was wederom een groot succes met dank aan DDF en onze enthousiaste vrijwilligers. Hulde!