IN DE MEDIA

Social label, zowel de producten als de makers, verscheen afgelopen periode verschillende keren in de media. Lokaal en regionaal rond de opening van het Werkwarenhuis van Social label op Tramkade, maar ook landelijk was er veel aandacht. Zowel vanuit lifestyle en design bladen als Happinez, Elle en Eigen Huis & Interieur als vanuit vakbladen zoals cultuurmagazine MEST en ADvisie, vakblad voor mens, werk en inkomen. In november verschijnt een uitgebreid artikel in het UWV magazine. Al deze aandacht zorgt er mede voor dat we anders naar werk gaan kijken en anders omgaan met mensen met grote afstand tot de arbeidsmarkt.

Talent krijgt naast zinvol werk een podium voor het grote publiek.
Makers Marina en Inge van Demarrage/Reinier van Arkel en Cello waren op maandag 28 september jl. te zien in de LIVE uitzending van Koffietijd RTL4. De aflevering is hier terug te kijken.

Design dat levens verbetert
Hieronder het uitgebreide artikel (vanaf p. 4) dat deze maand in het kunst- en cultuurmagazine MEST verscheen over Social label >KOM ism Edwin Vollenbergh van Studio Boot en zorgorganisaties Cello en Demarrage/Reinier van Arkel.

OVERZICHT MEDIA

2015

februari | Eigen Huis & Interieur
april | Brabants Dagblad
mei | Brabants Dagblad
juni | Stadsblad
juni | Stichting DOEN | Bijvoorbeeld boekje
augustus | Bossche Omroep
september | Eigen Huis & Interieur
september | Happinez ‘Trots op je werk’
oktober | Koffietijd
oktober | Happinez ‘Sociaal met een verhaal’
oktober | Mestmag
Inspiratie Magazine | Meters Maken | Op weg naar inclusieve economie
oktober | AD visie Jaarthema Inclusiviteit
oktober | UWV / NL Werkt

DDW

E52 | Pareltje 4 | DDW Special
E52 | Pareltje 4 | 360 graden door de Social label expo
Social Enterprise café 21 oktober | Social Enterprise NL
NPO Radio 1 | Het allerbeste volgens Willemijn Verloop (Social Enterprise NL)
Design Guide TV | Social label with Dick van Hoff
Suus en Ik | Social design helpt echt

social label