Waarom radio?

Radio Social label is geboren uit creativiteit in crisistijd. Via Radio Social label willen we de mensen in de werkplaatsen, de makers, betrekken, informeren en vooral ook een beetje vreugde en voorspoed brengen in tijden waarin angst, onzekerheid en isolement op de loer liggen, juist bij de meest kwetsbaren. De invulling van het radioprogramma gebeurt in nauw overleg met de mensen zelf, betrokken zorgbegeleiders, vrijwilligers en andere professionals.

Uit het isolement

Door de huidige Corona crisis zijn dagbestedingslocaties dicht en raken de mensen van de werkplaatsen snel in een isolement. Gelukkig worden er al allerlei fantastische initiatieven opgezet door zorgbegeleiders en vrijwilligers, van samen bewegen via online fitness tot kaartjes sturen. Vanwege de missie en het overstijgende karakter van Social label en de inmiddels opgebouwde community rond de verschillende labels vroeg Geert van Kempen namens Amarant Social label om hulp. We pakten de handschoen op en besloten om een sterk medium te kiezen waarin het woord aan de makers is. Hallo Hallo, wil je op de radio?

mede mogelijk gemaakt dankzij ondersteuning van het Oranje Fonds

social label